سبد خرید ( 0 )

0 ریال

    هزینه حمل و نقل حمل و نقل رایگان
    مجموع هزینه سفارش 0 ریال

    گوناگون

    9 بهمن، تولد امتداد پارسه


    شرکت امتداد پارسه از سال 1383 فعالیت خود را با عرضه و فروش برند های مختلف لپ تاپ و ارائه خدمات پس از فروش آغاز کرد. در این مدت امتداد پارسه سعی کرده تا جدید ترین و قدرتمندترین محصولات دنیای کامپیوتر را در کنار ارائه خدمات پس از فروش، برای هم وطنان عزیز فراهم کند. در سال 1392 همزمان با گسترش و افزایش محبوبیت محصولات سخت افزاری مایکروسافت سرفیس و همچنین تکنولوژی پوشیدنی های هوشمند، امتداد پارسه نیز سعی کرد تا حیطه کاری خود را به سمت تکنولوژی های نوین سوق دهد. خوشبختانه تلاش و رایزنی مدیران امتداد پارسه در مدت دو سال گذشته برای ارائه تکنولوژی نوین با شرکت های خارجی به اندازه ای موفق بود که امتداد پارسه به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین شرکت های ارائه دهنده محصولات این حوزه در ایران تبدیل شد. عینک گوگل، ساعت های هوشمند موتورلا موتو 360، دستبند هوشمند سلامتی مایکروسافت بند، محصولات هوشمند تندرستی فیت بیت و تبلت ها و لپ تاپ های سرفیس شرکت مایکروسافت به همراه لوازم جانبی آنها از جمله محصولاتی بود که توسط امتداد پارسه به هموطنان عزیز ارائه شد.

    • در این میان امتداد پارسه از جدیدترین روش های روز دنیا برای فروش و ارائه محصولات خود در ایران بهره برده است. از جمله این فعالیت ها، میتوان به وبسایت مای سرفیس که تارنمایی کاملا فارسی برای اطلاع رسانی در مورد محصولات مایکروسافت سرفیس و لوازم جانبی آنها است، و وبسایت digiwearable.ir که مرکز اطلاع رسانی محصولات پوشیدنی های هوشمند در ایران است، اشاره کرد. مای سرفیس و Digiwearable در حقیقت منبعی کامل برای نقد و بررسی، مقایسه و راهنمایی علاقه مندان به تبلت های مایکروسافت سرفیس، لپ تاپ سرفیس بوک و پوشیدنی های هوشمند است که اطلاعات کامل و دقیقی را به زبان فارسی ارائه میدهد. در کنار اطلاع رسانی، به منظور سهولت در خرید، مای سرفیس دارای پنل ثبت سفارش اینترنتی است که میتوان از طریق آن محصولات سرفیس و لوازم جانبی آن را سفارش، و درب منزل تحویل گرفت. همکاری امتداد پارسه با شرکت های حمل و نقل و ترابری این امکان را فراهم کرده تا سفارش های مای سرفیس قابل ارائه در تمام نقاط ایران عزیز باشد.
    • همچنین در زمستان 1393 شرکت امتداد پارسه با هدف بهبود و گسترش خدمات خود، افتتاح یک فروشگاه اینترنتی را در اهداف خود جای داد. با تلاش روزمره اعضای شرکت، مدت زیادی طول نکشید که این هدف به اجرا رسید و نهایتا در اردیبهشت 1394 فروشگاه اینترنتی تاپ سان به صورت رسمی افتتاح شد و کار خود را رسما شروع کرد. تاپ سان یک فروشگاه اینترنتی است که میتوان از طریق آن جدیدترین محصولات عرضه شده در بازار را مشاهده کرد و پس از بررسی و مقایسه محصولات مشابه، آنها را با قمیت مناسب، و به صورت آنلاین خریداری کرد. تلاش امتداد پارسه در تاپ سان باعث شده تا بتوانیم اطلاعات مفید از جدید ترین محصولات روز دنیا، با گارانتی و ضمانت های معتبر و با قیمت های مناسب را به ایرانیان عزیزان ارائه کنیم. هدف اصلی تاپ سان، ارائه محصولات معتبر، حفظ آسایش مشتریان و ارائه بهترین خدمات فروش اینترنتی به هموطنان عزیز در سراسر کشور است. تاپ سان شامل جدید ترین و مدرن ترین محصولات دیجیتال عرضه شده در سراسر دنیا است اما سعی داریم که خود را فقط به محصولات دیجیتال محدود نکرده و امید داریم در آینده ای نه چندان دور شاهد محصولات مختلف و حتی محصولات غیر دیجیتال نیز در فروشگاه اینترنتی تاپ سان باشیم.
    • علاوه بر فروش و ارائه محصولات فن آوری نوین، بحث خدمات پس از فروش بسیار مهم است. امتداد پارسه سعی کرده تا با بکار گیری مجرب ترین متخصصان و تعمیرکاران، گارانتی امتداد پارسه را به یکی از معتبر ترین گارانتی های موجود در حوزه کاری خود تبدیل کند. بخش خدمات پس از فروش امتداد پارسه قابلیت تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری سرفیس 3، سرفیس پرو 3، سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک را داراست. افتخار ما این است که از ابتدای ورود این محصولات به کشور، توانسته ایم با تسلط کامل، خدمات تعمیراتی سخت افزاری و نرم افزاری را در ایران ارائه دهیم. تعمیرکاران بخش خدمات پس از فروش امتداد پارسه تعالیم لازم و دوره های تخصصی مورد نیاز برای تعمیر محصولات مایکروسافت را در کشور های معتبر گذرانده اند و به طور کامل آماده ارائه خدمات سخت افزاری و نرم افزاری به هموطنان عزیز هستند.

     

    امید است تا در تولد امتداد پارسه، بتوانیم گام مهمی در حوزه ارائه محصولات فن آوری نوین و خدمات پس از فروش آنها به مردم عزیز ایران ارائه دهیم و بتوانیم هرچه بیشتر خدمتگزار شما عزیزان باشیم