سبد خرید ( 0 )

0 ریال

    هزینه حمل و نقل حمل و نقل رایگان
    مجموع هزینه سفارش 0 ریال

    خانه

    ضمانت بازگشت


    تاپ سان طی سال های فعالیت خود همواره سعی در جلب رضایت مشتریان داشته و بر همین اساس و با توجه به  ماده 37 قانون تجارت الکترونیک ایران مصوب سال 1382،‌ و  با تکیه بر اصل احترام به مصرف‌کننده، به تمامی مشتریان خود این امکان را می‌دهد که در صورت عدم تطبیق کالای ارسالی با محصول سفارش داده شده و یا سایرمشکلات ظاهری و فنی، بتوانند کالای خود را پس از 7 روز مهلت تست به فروشنده بازگردانند. 

     

     

    توجه :

    •        وجه مربوطه  کالاهای مرجوع شده حداکثر پس از 48 ساعت به خریدار باز خواهد گشت.
    •        هزینه حمل کالاهای  عودت داده شده به عهدی طرف لغو کننده خرید است.

     

    •      ماده 37 قانون تجارت الکترونیک ایران :در هر معامله از راه دور، مصرف‌كننده بايد حداقل هفت روز كاري، وقت براي انصراف (حق انصراف) از سفارش خود بدون تحمل جريمه و يا ارایه دليل داشته باشد

     

    چه کالاهایی را میتوانیم تعویض کنیم؟

    • کالاهای دارای نقص ظاهری  این مورد شامل کالاهاییست که از نظر ظاهری دارای مشکل بوده و  دارای شکستگی, خط و خش و یا سایر اشکالات ظاهری  است که فقط هنگام تحویل دستگاه باید توسط خریدار مورد بررسی قرار گیرد تا در صورت وجود مشکل, خریدار از دریافت کالا سر باز زند.  در صورتی که کالا با پست ارسال شده باشد، خریدار باید صورتجلسه آسیب کالا را از مامور پست دریافت کند و بلافاصله با تاپ سان تماس بگیرد. همچنین چنانچه سریال درج شده در فاکتور با سریال دستگاه مطابقت ندارد در هنگام تحویل کالا باید مورد دقت قرار گیرد. در غیر این صورت کالای متفاوت با شماره سریال درج شده در فاکتور قابل تعویض نمی باشد. چنانچه پس از تحویل کالا  و ارایه رسید سلامت دستگاه متوجه آسیب  ظاهری کالا شدید دستگاه قابل مرجوع نمی باشد.
    • کالاهای دارای نقص فنی, نقوص فنی شامل مواردیست که حین استفاده از دستگاه مشخص میشوند و دارای 7 روز مهلت تست برای تعویض می باشد. در صورت مشاهده مشکل پس از مهلت ذکر شده , جهت دریافت خدمات به  گارانتی مربوطه مراجعه نمایید.  شایان ذکر است تعویض به علت نقص فنی منوط به استفاده صحیح و کاربرد معمول از دستگاه می باشد.
    • کالاهایی که مشخصات فنی و یا ظاهری  آنها با موارد ذکر شده در سایت مغایرت دارد. وجود مغایرت در دستگاه باید تا 24 ساعت پس از تحویل کالا به تاپ سان اطلاع داده شود
    • کالاهایی که خریدار به علت شخصی از خرید آن منصرف گردیده است. در این صورت تنها با تایید کارشناس فروش به عنوان مرجع بی طرف و در صورتیکه دستگاه در حالت پلمپ و باز نشده و استفاده نشده باشد قابل تعویض است. لطفا توجه فرمایید کوچکترین تغییری در ظاهر و حتی بسته بندی دستگاه مانع تعویض خواهد بود. همچنین در صورت عدم موافقت کارشناس , هزینه بازگشت مجددکالا به مصرف کننده به عهده مشتری خواهد بود.

    .

     

    این موارد مانع تعویض دستگاه خواهد بود:

    • کالاهایی که شماره سریال آنها با محصول ارسال شده توسط فروشنده مطابقت نداشته باشد
    • کالاهای که از حالت پلمپ خارج شده باشند
    • کالاهایی که در معرض حرارت، نور آفتاب و سایر شرایط غیرمجاز ذکر شده در گارانتی قرار گرفته باشند
    • نرم‌افزارهایی که برای تعداد محدودی از کاربران قابل نصب هستند
    • هدیه، اشانتیون و لوازم جانبی مازاد که توسط فروشنده به عنوان هدیه ارسال شده است و پولی بابت آنها پرداخت نشده است قابل تعویض نیستند و حین مرجوعی کالا باید به فروشنده بازگردانده شود.
    • هرگونه کاستی در لوازم جانبی کالای مرجوعی مانع تعویض کل کالا خواهد شد, این موارد شامل کابل, کارت گارانتی, شارژر, قلم و کلیه لوازمی است که به همراه دستگاه فروخته شده است.
    • کالاهای  بدون برچسب و یا دارای لیبل مخدوش